W wyniku powstania oszczędności poprzetargowych, ogłasza się dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowana lata 2014-2020. Zachęcamy uprawnione rodziny – rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie Gminy Bytów, którzy dotychczas nie skorzystali z programu, do złożenia oświadczenia uczestnictwa.
Do kogo skierowany jest program?
Uczniowie szkół podstawowych, szkół średnich, oddział zerówka przy oddziale szkolnym z terenu gminy Bytów (z programu wyłączeni są studenci). Warunkiem udziału w konkursie jest pokrewieństwo ucznia z krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym , który był pracownikiem w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (nie dotyczy rodzin pracowników Spółdzielczych Kółek Rolniczych –SKR).
Uprawnionymi do złożenia dokumentów (zakwalifikowania dziecka do otrzymania wsparcia) są osoby, które spełnią łącznie 4 warunki wskazane w oświadczeniu, tj.:
Termin i miejsce złożenia wniosku:
Komplet dokumentów należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie od 10 do 23 stycznia 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bytowie (ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, Wydział Rozwoju Lokalnego i Promocji, pokój nr 315) w godzinach pracy urzędu, poniedziałki 8:00-16:00, wtorek- piątek 7:00-15:00. Dokumenty należy złożyć osobiście, celem sprawdzenia ich kompletności. Osoba do kontaktu: Weronika Wnuk Lipińska, tel.: 59 822 89 16
WIĘCEJ NA STRONIE URZĘDU: https://www.bytow.com.pl/pl/GRANTY-PPGR--nabor-uzupelniajacy,48,9247
Szkoła Podstawowa nr 5 w Bytowie
im. majora H. Sucharskiego
ul. Młyńska 11, 77-100 Bytów